Głos

Wielkopolskich Samorządów

PLENDE

  • Start
  • Aktualności
  • O Stowarzyszeniu
    • Misja
    • Zadania
    • Struktura org.
    • Jak przystąpić
    • Seminaria
    • Publikacje
    • Dokumenty
  • Konkurs Wiedzy o Wielkopolsce
    • Terminarz
    • Dokumenty
    • Wyniki
    • Uczestnicy o konkursie
  • OPOS
    • Członkowie
    • Dokumenty
  • Rady młodzieżowe
    • Rady młodzieżowe
  • Reforma finansów JST
    • Stanowiska i odpowiedzi
    • Kryzysowa giełda pomysłów
    • Tu byłem, tu wrócę
    • Ogłoszenia i doniesienia prasowe
  • Kontakt

Projekt “Profesjonalne e-urzędy w 10 JST z powiatów kaliskiego, konińskiego i tureckiego”

Data: 17-12-2020

Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Wielkopolski realizowało projekt wspólnie z firmą MTD Consulting (lider) i Centrum Wspierania Administracji Pro Publico sp. z o.o. S.K.A w terminie od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2019 r. Do współpracy zaproszono również wielkopolskie samorządy lokalne.

W projekcie udział brało 10 samorządów: Grodziec, Koźminek, Krzymów, Malanów, Rychwał, Rzgów, Stare Miasto, Ślesin, Tuliszków, Żelazków.

Celem projektu była poprawa efektywności i wzrost jakości świadczenia usług administracyjnych w 10 Urzędach JST z 3 powiatów: konińskiego, kaliskiego i tureckiego, objętych wsparciem w obszarze: podatków i opłat oraz zarządzania nieruchomościami poprzez integrację i modernizację (SD) i (ESOD), wdrożenia nowoczesnych rozwiązań zarządczych oraz podniesienia kompetencji 250 kadr (173K/77M). Projekt przewidywał realizację sześciu zadań:

  1. Elektronizacja procesu obsługi dla podatków i opłat w urzędach JST, automatyzacja rozliczeń oraz poprawa dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy w 10 urzędach JST
  2. Wdrożenie rozwiązań w 10 urzędach JST poprawiających dostęp do usług administracyjnych oraz informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje
  3. Wdrożenie rozwiązań zarządczych w 10 urzędach JST poprawiających jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta
  4. Doskonalenie kompetencji 42 kadr z 10 urzędów JST w obszarze podatków i opłat
  5. Doskonalenie kompetencji 27 kadr z 10 urzędów JST w obszarze zarządzania nieruchomościami
  6. Doskonalenie kompetencji 181 kadr z 10 urzędów JST w obszarach niezbędnych dla poprawy efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi

28 stycznia 2019 roku rozpoczęły się pierwsze szkolenia dla pracowników samorządowych z zakresu przepływu korespondencji elektronicznej i obsługi klienta. Szkoleniem w ramach projektu objętych zostało:

  • 109 pracowników zajmujących się przepływem korespondencji elektronicznej i obsługą klient,
  • 47 pracowników zajmujących się obsługą podatków i opłat lokalnych,,
  • 29 pracowników zajmujących się zarządzaniem nieruchomościami,
  • 55 pracowników na stanowiskach kierowniczych,
  • 10 informatyków.

Szkolenia ukończyło 18 grup, a tym samym 250 osób. Wszystkie samorządy zostały również wyposażone w sprzęt IT dla potrzeb elektronizacji procesu obsługi podatków i opłat oraz wyposażenia Punktów Potwierdzania Profilu Zaufanego (PPPZ) w
JST.

 

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój, II Osi Priorytetowej: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne.

Wszystkie projekty

Najbliższe wydarzenia

12.06.2025
Zjazd Przedstawicieli Członków SGiPW [...]
13.06.2025
Zjazd Przedstawicieli Członków SGiPW [...]

O Stowarzyszeniu

  • O Nas
  • Misja
  • Zadania
  • Struktura org.
    • Zjazd przedstawicieli
    • Zarząd
    • Komisje
    • Biuro
  • Członkowie
  • Jak przystąpić
  • Seminaria
  • Dokumenty
  • Partnerzy
  • Ochrona danych osobowych

Konkurs Wiedzy o Wielkopolsce

  • Aktualności
  • O konkursie
  • Dokumenty
  • Uczestnicy o konkursie
    • Wspomnienia współorganizatorów
    • Wspomnienia uczniów
    • Wspomnienia nauczycieli

Rady młodzieżowe

  • Historia
  • Rady młodzieżowe
  • XIII Wielkopolskie Forum Rad Młodzieżowych
  • Jak założyć RM
  • Dokumenty
  • Partnerzy

© 2014 SGIPW

Polityka plików cookies

kreatiff.pl

?

F
F
Twitter
sgipwlkp on Twitter
Follow @sgipwlkp
people follow sgipwlkp
Twitter Pic Y
Tweet to @sgipwlkp
?

Dlaczego warto zostać członkiem SGiPW?

Jak przystąpić?


Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Uprzejmie informujemy, że administratorem danych osobowych jest Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Wielkopolski.

Celem przetwarzania danych jest realizacja prawnych obowiązków administratora.

Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych dostępne są pod adresem: http://www.sgipw.wlkp.pl/o-stowarzyszeniu/ochrona-danych-osobowych/

×