Czwartek 19 Kwiecień 2018
10:00
SEMINARIUM: Jak optymalnie zorganizować gospodarkę komunalną w gminie?

Miejsce: Sala Herbowa WUW, al. Niepodległości 18 w Poznaniu

 

Tematyka:

Świadczenie usług dla społeczności lokalnych w ramach realizacji zadań komunalnych, to podstawowe zadanie poszczególnych jednostek samorządu terytorialnego. Funkcjonując w obszarze wielu uwarunkowań, istotnym jest, aby zorganizować to działanie w sposób optymalny i funkcjonalny. Do najistotniejszych kwestii prowadzących do oczekiwanych efektów, jest wybór optymalnej formy prowadzenia gospodarki komunalnej oraz efektywność w finansowaniu rozwoju JST.

 

Aby przedyskutować wszystkie powyższe aspekty, zapraszamy Państwa do udziału w spotkaniu, w którym doświadczeni prelegenci – praktycyz Dr Krystian Ziemski&Partners Kancelarii Prawnej oraz ProPOLIS Consulting przybliżą dostępne rozwiązania dla JST i ułatwią podjęcie decyzji optymalnych dla unikatowych uwarunkowań lokalnych. Zatem czy lepiej jest prowadzić zakład budżetowy, a może spółkę komunalną    i jak dokonać przekształcenia? Kwestia zamówień in-house i współpracy międzygminnej w prowadzeniu gospodarki komunalnej to istotne elementy, które pojawią się w pierwszej części spotkania. Nie zabraknie również przybliżenia ważnych aspektów finansowych oraz zdefiniowania dostępnych narzędzi, ułatwiających realizację powyższych działań.       

 

Uczestnicy: 

Do udziału w seminarium zapraszamy wójtów, burmistrzów, prezydentów, starostów oraz pracowników gminnych zakładów gospodarki mieszkaniowej.

 

Koszt uczestnictwa w spotkaniu, wynosi 120 zł dla JST członkowskich w SGiPW oraz 180 dla pozostałych uczestników.

 

Karty zgłoszenia należy przesłać do biura SGiPW w terminie do 18 kwietnia 2018 r. WYŁĄCZNIE DROGĄ MAILOWĄ na adres szkolenia@sgipw.wlkp.pl

 

Uwaga! Decyduje kolejność zgłoszeń. Organizator zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zamknęcia listy uczestników.

 

Do pobrania:

 

Karta zgłoszenia

 

Program

Powrót do listy zdarzeń