SEMINARIUM: Partnerstwo publiczno-prywatne w modernizacji infrastruktury publicznej

Data: 12-07-2016

Termin: 26 lipca 2016 r., g. 10:00

 

Miejsce: Sala im. W. Celichowskiego, Wielkopolski Urząd Wojewódzki, Aleja Niepodległości 16/18, Poznań

 

Tematyka:

Partnerstwo publiczno-prywatne nie bez przeszkód, lecz z coraz większą śmiałością przebija się jako formuła realizacji zadań publicznych w Polsce. Liczba inwestycji przeprowadzonych z udziałem tego modelu w ostatnich latach znacznie wzrosła. Wciąż jednak jest wiele pytań i niejasności związanych z wdrażaniem tej formuły m.in. przy realizacji zadań z zakresu modernizacji infrastruktury publicznej.

 

Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Wielkopolski, chcąc przybliżyć wielkopolskim samorządom lokalnym ideę PPP oraz możliwość wykorzystania modelu m.in. przy projektach modernizacji infrastruktury oświetleniowej, termomodernizacji i efektywności energetycznej obiektów publicznych, zaprosiło do współpracy Instytut Partnerstwa-Publicznego. Wspólnie opracowaliśmy program, który w sposób bardzo szczegółowy, w oparciu o praktyczne przykłady projektów wprowadzi Państwa w tematykę partnerstwa publiczno-prywatnego.

 

Do udziału w seminarium zapraszamy wójtów, burmistrzów, prezydentów, starostów oraz pracowników urzędów odpowiedzialnych za realizację inwestycji z zakresu modernizacji infrastruktury publicznej.

 

Koszt uczestnictwa w spotkaniu, wynosi 110 zł dla JST członkowskich w SGiPW oraz 165 zł dla pozostałych uczestników.

 

Karty zgłoszenia należy przesłać do biura SGiPW w terminie do 25 lipca br., faks: 61 851 53 95, e-mail: office@sgipw.wlkp.pl.

 

Do pobrania:

Program seminarium

Karta zgłoszenia